Wat leuk dat je mijn website hebt gevonden en bekijkt
Zelf scrol ik op websites van anderen altijd als eerste naar het kopje ‘over mij’. Ik ben namelijk veel te nieuwsgierig naar het verhaal achter de persoon. Dus neem ik je ook graag even mee in dat van mij.
Ik ben geboren in 1986 in het mooie Maasdorpje Meers. Mijn jeugd bestond vooral uit voetballen en buiten ravotten. Ik kom nog uit het tijdperk van de Gameboy, Walkman, Break Out, TMF, Hyves, MSN en de legendarische Pocketline Flash.
Vanaf mijn veertiende had ik mijn eerste bijbaantje en begon ook mijn uitgaansleven. Daarna volgden jaren van studeren, werken, voetballen, festivals, vakanties, reizen en vooral veel gezelligheid met vrienden en vriendinnen.
Maar eerlijk? In die periode leefde ik vooral “aan”. Ik was totaal niet bezig met rust, ontspanning of voelen wat ík eigenlijk nodig had. Mijn hoofd stond altijd aan en mijn gevoel stond ergens heel ver weg geparkeerd.
Tot 2015…
Dat jaar maakte ik een reis door Indonesië. Ik bezocht de Gili-eilanden, Lombok en Bali, waarna ik nog drie weken alleen door Thailand zou reizen. Alleen liep het compleet anders. De nacht voordat ik van Bali naar Thailand zou vliegen, werd ik ontzettend ziek. Zo ziek dat ik die ochtend besloot een arts te bezoeken in het BIMC Hospital in Kuta op Bali. Daar bleek uiteindelijk dat mijn blindedarm was gesprongen en volgde een spoedoperatie.
Tijdens die operatie had ik een bijna doodervaring (BDE). Een ervaring die intens was en ik voor geen goud had willen missen. Het veranderde mijn leven compleet. Ik mocht opnieuw leren vertrouwen, voelen en verbinden – met mezelf én met het leven.
Vanaf dat moment begon mijn eigen innerlijke reis. Ik durfde oude pijn en verdriet aan te kijken en kwam steeds dichter bij mijn intuïtie en spiritualiteit. Ook begon ik mijn ervaringen te delen via mijn blog website.
In 2019 werd ik mama van zoon Djay én van zijn overleden tweelinghelft Vlinder. In 2021 werd ons gezin compleet met dochter Quinnie.
Tussen alle mooie en intense momenten door verbouwden we onze garage tot praktijkruimte en in 2020 opende ik officieel mijn eigen praktijk aan huis. Een plek waar ik werk vanuit liefde, verbinding en oprechte aandacht.
Iedere klant die bij mij binnenstapt – jong of oud – zie ik als een cadeautje. Want ieder mens brengt zijn of haar eigen verhaal mee én houdt mij tegelijkertijd ook weer een spiegel voor. Daardoor blijf ik zelf ook groeien en leren.
Tegenwoordig word ik vooral gelukkig van een lege agenda, tijd in de natuur, mijn wekelijkse moment op de yogamat en natuurlijk van tijd met mijn gezin, familie en vrienden.
Naast mijn praktijk werk ik daarnaast nog twee dagen in loondienst bij een mensontwikkelbedrijf als coördinator Veiligheid, Gezondheid, Welzijn & Milieu én als vertrouwenspersoon. Een mooie combinatie waarin ik zowel praktisch als intuïtief met mensen mag werken.
Nu weet je in ieder geval alvast een beetje wie je tegenover je krijgt – wel zo fijn, toch?
Ik heb o.a. de volgende opleidingen en trainingen gevolgd die mij ondersteunen tijdens mijn werk als therapeut / coach: